PhalanxoflegendZ Ver 4.5

phalanx the bestest

hmm.... xtau nak cakap eh tulis ape.... sdey en... haa tau pun....ntah la..dah bape ratus kali ak mimpi pasal batch kite....ade skali tu aku mimpi kite sume tgh enjoy kat asrama sebab besoknye exam PJ wakaka...siap sempat gi mandi mande kat air terjun agi...ade tu siap jumpe ijat ngan alep kat dlm bas tgh ngorat aweks2...naseb baek mimpi....yg latest ni aku mimpi kite tgh blaja kimia kat B5 wakaka....dah la sblum tu klas fizik ngan ckgu anis....senanyer ader banyak agi tapi dah luper ahaks.... takper2 laen kali lps mimpi jer aku trus tulis...start arini aku tido ngan buku tulis kat sbelah...bangun subuh jer trus catat mimpi...x der luper tul x? razi anep ikmal amir botak aufa abrar murt alep ijat bob momoe apis paol cited syahe epul wadi ate ngan rusydi dah masuk mimpi aku ..... korang bile lagi?? kamon guys... usahe sket...lagi satu ..tetibe rase nak gi plkn lak... sblum ni x nak.... yela bile aku kire2 balik...71 hari paling lame....lagipun bile dah lama berpisah mesti makin rindu en...huhuhu....k guys ....salam....


.......................once a phalanx, always a phalanx.....................

2 comments:

JK Promosi said...

ONCE A PHALANX ALWAYS A PHALANX...

Uh,sampai bermimpi uh.. baru beberapa hari berPISAH.Eh,bukan... berJAUHan..! HaHA.. eHm,ape la agaknye kerenah kita meRINDUi antara satu sama lain beberapa taon akan datang...

gha great said...

wehh..reunion for last time ble b4 sepuluh tahun akn dtg??hahaha

Related Posts with Thumbnails