PhalanxoflegendZ Ver 4.5

Ma'al hijrah

Hmmmm...memandang kan SPM sudah tamat (sekarang tengah diperiksa) jadi saya mengharapkan mana-mana pihak yang sedang membaca bolehlah mendoakan saya berjaya mendapat keputusan yang cemerlang kelak.
Di saat sedang sibuk bermain game, tetibe teringat pulak nak bukak blog sendiri rindu rasanya nak menaip sesuatu. Tapi sebelum tu,nak tanya sikit boleh tak? Pernah tak korang naik teksi ke?naik bas ke?Pernah tak???
Mesti pernah kan...kalau korang naik bas kan, macam mana korang beri isyarat kat pemandu suruh berhenti kan bas?mesti guna jari kan?tak kisahlah jari apa...kelingking ke,ibu jari ke tak kisah yang penting pakai satu jari atau dua jari.Kalau naik teksi pulak,korang hanya perlu cukup kan modal untuk bayar tambang dan suara yang cukup kuat untuk didengari drebar teksi untuk menyatakan destinasi yang dikehendaki.Insyallah..korang akan sampai ke destinasi mudah kan..
Oleh itu, apa salah nya kalau korang guna 10 jari untuk mohon pada ALLAH apa yang korang mahukan Insyallah ALLAH akan bantu korang,lebih-lebih lagi,kalau korang korbankan harta korang untuk jalan ALLAH mesti lagi cepat ALLAH tolong korang...(macam naik teksi la..mesti lagi cepat sampai kan....)
Jadi apa tunggu lagi,lepas je korang baca warkah ini teruslah berdoa pada ALLAH.



d(*_*)b [peace]
Amir Adham
*diambil dari blog sendiri...

2 comments:

sñåzzý bízårrê ™ said...

salam...weyh amir..pe alamat blog ko ?

P@QQ@R says...Haha!!! said...

huhu... tahniah mir... trime kasih krane mnyedarkn ak...huhu~

Related Posts with Thumbnails