PhalanxoflegendZ Ver 4.5

memori tercipta...

assalamualaikum...
weh... rindu korang sumer... pengumuman, zaid adelah orang yang terakhir yang mengeluarkan kakinye dari sepintar tadi.. tak tau la betul ke tidak.. huhu...
tadi memang saat paling best aku bersame korang... tak!!! saat paling best adelah sepanjang ngan korang! weh... pehal aku sedih ni... huhu...
tadi akhirnye tertayanglah juge tayangan yang kitorang(ajk graduasi) khas untuk korang sumer... aku rase nak nangis jer tadi, tapi tah la... tanak lak kuar... papepun aku harap tayangan tadi memuaskan hati korang... dan untuk pengetahuan korang, alip, murt, kajai dah lepak kat ampang malam tu semate2 nak datang awal untuk menjayakannye. hafizudin pun datang awal. 6.30 pagi tu! aku jer datang lambat sikit.. mintak maap guys!!

dan kepade yang ade masalah dengan dvd uh, bagitau kitorang(aku,alip, murt, cok, rozie, shawal)
kontek la salah sorang dari diorang nih!
kitorang akan cube tolong korang!

dan jangan lupe tengok phalanx(mirae) dalam dvd... version lain.... ori punye! yang tadi tu dah di edit...


k, tu je, sedih, rindu la kat korang... salam..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails