PhalanxoflegendZ Ver 4.5

Salam semua..!


Rindu korg semua.. Rindu yang teramat sangat.. XTaw la,walau pun aku terlibat dengan Crew Multimedia.. Dah tengok video uh beberapa kali sebelum di tayangkan.. tp,skarang bile tengok balik DVD tu rse mcm.. SDEY NYE..!!!!!!!!


Pertemuan kita yang lama dulu.. 5 tahun kita bina macam kejap je rasenye..


Tujuan hamba yang lemah ni mengukir warkah is utk memohon sejuta kemaafan kepada korang semua! I know i did so many things wrong.. Banyak menyusahkan korang semua..


Kepada...
#Warga 1 Jm 05'... sepanjang aku menjadi ketua kelas x bertanggungjawab tu,maafkan lah diri ini.. especially Farbel,igt lagi die slalu marah aku dulu.. Ye la,aku dulu x matang n memang x reti nak wt kerja.. Ape2 thanx JM 05,kenangan bersama mu adalah kenangan terindah..!
#warga 2 JM 06'... Dipimpin oleh pemimpin berkaliber ZAID, malangnye aku dan sekutu2 yg dok sebaris dlm kelas tu,banyak susah kan kelas tu.. Korang taw2 je la peristiwa hitam 2JM08'.. Sangat2 memilukan.. Maafkan aku andai kelukaan itu masih terbuku di hati kalian...!!!
#Warga 3JF 07'... Isy,rasenyer aku macam nasib je masuk kelas tu.. Aku nie 'black sheep' 3 JF 07'.. Ape2 pn terima kasih kerana mengajar aku erti usaha tangga jaya.! PMR suatu perjuangan penuh erti...
#Warga 4JM 08'... Ooh,lagi banyak suka duka ku kali ini.. Dosa ku makin bertambah kerana lupa akan nikmat 9A yang ALLAH kurniakan.. Maafkan diri ini.! Korang semua banyak bagi kekuatan.. Thanx to all.. Mase ini la aku kenal 2 insan istimewa... Ah Chong n Hassan! Ntah2 aku je lebih2 anggap dieorg special.. aku nie biase je di sisi mereka..
TO BE CONTINUED............

0 comments:

Related Posts with Thumbnails