PhalanxoflegendZ Ver 4.5

..kau kawan,sahabat dan teman

video

..assalamualaikum..kpd sahabat2 yg dirahmati,diberkati,disayangi Allah sekalian,..

..huhu sdey tol ble tgk balik gmba2 time kcik2 dulu..(ak scnd intake..x de gmba)....ntah camne ntah bleh trgerak hati aku nk wat video nih..igt nk wat utk suke2 je tp itulah..

....kt spintar ni lah kta knal sama2..ak x prnh trpikir pn bleh jmpe kwn yg dok kt perak, penang,..haa kt mana2 je la..lpas nih ntah boleh ntah tdak kta bleh jumpe lagi..

...pejam celik pejam celik kejap je da f5..weh! lpas nih korg nk gi mane ek??..bgtaula ak..mane tau kta bleh jumpe blek...

..seyes ak ckp kt spintar ni la ak dpt rase nikmatnye ukhuwah tu..ble ak dok kt umah asyik igt kt korg je..ntah ak x tau ak kna pnyakit ape ntah ...ble ak blek kt skola blek rase epi je..asyik nk senyum je smpai org lain pn plik..tp biarla..pdulik apa aku..

....lg satu ak nk ckp ak nk mintak maap la kalo da susahkn korg sume....trutamanya kt bdk2 prmpuan la..ntah mnda2 ntah aku nih..manusia jnis ape ak ni ak pn x tau la..ak rase ak x lyk dipggl kwn.....phm2 je la..

...da x tau nk ckp pape...nnti ble da kluar skola jaga diri korg elok2 ek?...kalo pnjg umur kta akn brtemu lg..dan ak harap prshbtn nih akn brkekalan hingga ke syurga Allah serta mndapat keredhaanNya..dan xde yg lbih baik slain mndapat keredhaanNya..

...dlm hadis Rasullah S.a.w ade mnyebut 7 golongan yg akan mndapat bygn rahmat Allah pada hari yg tiada bygn melainkn bygn rahmatNya...dan antara 7 golongan tuh..

...-dua org yg berkasih syg antara satu sama lain..mereka brtemu kerana Allah dan juga brpisah kerana Allah...

.........moga2 kita trmasuk dlm golongan2 yg mndapt rahmat Allah di akhirat kelak..(maaf kalo salah tlg btolkn)...

.....'sesungguhnya ukhuwah itu bknnya trletak pd prtemuan, bknnya juga trletak pd mnisnye ucapan, tetapi trletak pada igtn seseorg itu trhdp saudaranya dlm doanya..'-imam ghazali..

..p/s:...sori tau..video nih busuk sket..gmba bdk2 pmpuan pn ak x de..yg ade pn ak amik kt mne ntah

..jgn lpe psg audio kuat2..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails