PhalanxoflegendZ Ver 4.5

CabARan buat kita..

Salam kpd SAHABAT2 sekalian,

Ana mengutus warkah ini atau lebih sesuai dikatakan LUAHAN HATI utk sama2 kita igt balik asal-usul perjuangan kita..

Kalau antum masih ingt masa F3 ukhwah kita terbukti ERAT..! Namun mungkin kita lupa pesan ALLAH dalam Al-Quran.. "Berpeganglah kamu dengan tali allah dan berjemaahlah, jangan kamu bercerai berai.." Sebelum seruan berjemaah ALLAH menyuruh kita berpegang dengan TALI ALLAH..

Kenang balik tindakan kita selepas PMR.. apakah perjuangan berjemaah kita itu di atas TALI ALLAH.. awal tahun 2008 apakah kita berSATU dalam menTAATI ALLAH..????!!!! Itu punca kita jatuh.. Kita disebut-sebut sebagai BATCH yang paling banyak masalah DISIPLIN.. Disiplin mungkin masalah DUNIA.. Namun hakikatnya ia berpunca dari HATI yang HITAM & BERKARAT.. Pokok pangkalnya kembali kepada soal tanggungjawab kita sebagai MUSLIM.. Soal kesedaran kita tauhid uluhiyah,rububiyah kita terhadap ALLAH..

Wahai SAHABAT,
Kembalilah bersatu diATAS jalan ALLAH.. Cipta KEJAYAAN atas landasan ISLAM.. Bukankah ALLAH dah BERJANJI.. "Sesiapa yang membantu AGAMA ku ALLAH akan membantu kita dalam apa jua URUSAN.. Bangkit lah wahai sahabat.. bersam kita mencipta KEJAYAAN HAKIKI..!!!

SPM 09 SBPI RAWANG GEMPAK!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails