PhalanxoflegendZ Ver 4.5

pengalaman ngeri


kul 8.35 aku tgh tgk citer korea 3 dads and one mommy... beberape minit kemudian azan pun kedengaran di telinga aku... dalam ati aku ,aku berkate, tunggu iklan lah bru solat, tetibe ader bunyi sperti bom didepan umah aku ,, aku kelam kabut kuar rumah bersame abg aku,,, rupenye ader eksiden... due buah kete ngan sebuah moto... aku tgk mat moto tu terbaring kesakitan kat tgh jalan ... aku rase tak sedap ati ,trus masuk rumah solat isyak dlu,,, pastu aku pun nak sambung balik tgk eksiden tu... kelihatan ader seorang pompuan yg tak dikenali kat dalam umah aku... aku cuak trus lari dalam bilik..aku tanya mak aku , sape tuh?? mak aku cakap sapeh?oh mak aku cakap wanita tersebut penumpang kete yg eksiden tuh..mak aku pun bwat arr air.. dari citer wanita tuh ,, moto tersebut ditunggang dgn penuh laju dan mencilok2 di tgh jaln raye.. make kedue2 kete dari arah bertentangan try nak mengelak lalu bertembung...moto tuh tersepit kat tgh2 .. penunggang moto cedere ringan,pembonceng cedera parah,,... cuak oooo... dengan ramainya orang berkerumun kat situ , bising agi...cuak wooo ... stelah kejadian itu aku trus bkk komputer pastu tulih kat sini....wooo takut wooo......pengalamn ngeri di malam tahun baru

...sori gamba takde kene mengene dngn citer aku yg ala2 scary movie ni

0 comments:

Related Posts with Thumbnails